Пенсійний фонд України інформує про надання послуг в електронній формі

У період карантинних обмежень у жителів Рівненської області підвищився інтерес до електронних послуг, які надають органи державної влади.
Завдяки порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, який діє з жовтня 2011 року, у всіх без винятку категорій людей, які обслуговує Фонд, є можливість дистанційно користуватися широким переліком послуг, що надзвичайно важливо в умовах карантину.


З серпня минулого року Пенсійний фонд України запровадив нову модель звернення громадян за призначенням пенсії – в “один дотик” через вебпортал електронних послуг Фонду.
Сервіс призначення пенсії в «один дотик» є однією зі складових частини системи надання послуг у сфері пенсійного забезпечення в електронній формі («Е-ПЕНСІЯ»).
    З березня 2020 року за призначенням (перерахунком) пенсії у такий спосіб звернулося близько 10% від усіх заявників.
    Щоб скористатися сервісом потрібні лише 3 умови: електронний пристрій (комп’ютер, ноутбук) з доступом до мережі інтернет, авторизація в особистому кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду України за допомогою електронного цифрового підпису, наявність сканованих документів, необхідних для призначення/перерахунку пенсії.
Для того, щоб подати звернення за призначенням пенсії в “один дотик”  необхідно:
•    увійти на вебпортал Пенсійного фонду (https://portal.pfu.gov.ua);
•    в меню “Всі послуги” обрати функцію “Заява на призначення/перерахунок пенсії”;
•    заповнити бланк заяви поданого зразка;
•    завантажити скановані копії необхідних для призначення/перерахунку пенсії, перелік яких поданий на вебпорталі. При цьому, додавати документи при призначенні, у разі потреби, через свій електронний кабінет можна протягом трьох місяців;
•    підписати заяву електронним цифровим підписом та надіслати до Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області;
•    дочекатися СМС (протягом 10 днів) – і прийти до сервісного центру з оригіналами усіх поданих документів для ідентифікації особи.
    Також в особистому кабінеті є можливість:
•    отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші);
•    подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстрі застрахованих осіб;
•    подати звернення (заяву, скаргу, пропозицію);
•    активувати послугу безкоштовного СМС-інформування щодо призначення/перерахунку пенсії, сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи,
•    скористатися послугою “Пенсійний калькулятор”,
•    надати для оцифрування сканкопію трудової книжки.
Отримати електронний цифровий підпис (ЕЦП) можна у будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів.
Слід зауважити, що довідки про доходи чи страховий стаж можна отримати без електронного цифрового підпису, скориставшись своєю банківською картою за посиланням https://id.bank.gov.ua.

Авторські права 2020 © Офіційна веб-сторінка Березнівської районної ради Рівненської області. Усі права захищені.
Joomla! — безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU Загальна Публічна Ліцензія.
2006-2012 © Український переклад Joomla! Україна.